5 alimente care accelereaza metabolismul si favorizeaza arderea grasimilor

0
652
5 alimente care accelereaza metabolismul si favorizeaza arderea grasimilor

Chiar daca nu exista nicio pastila minune sau o solutie minune de a pierde din greutate, exista alimente care accelereaza metabolismul si maresc abilitatea de a arde calorii in mod natural.

Sportul si odihna sunt de baza in mentinerea sanatatii fizice, dar a fost dovedit stiintific faptul ca aceste alimente pot fi un ajutor in pierderea in greutate. iar daca nu ati incercat pana azum, incepeti sa adaugati in alimentatie aceste alimente pentru a grabi procesul de ardere a grasimilor.

1. Ardeiul iute

Poate a sosit vremea sa va condimentati meniul cu putin ardei iute. Capsaicina, o componenta activa a acestei legume, accelereaza metabolismul si sprijina oxidarea grasimilor. Proprietatile ardeiului iute s-au dovedit de asemenea eficiente in scaderea apetitului si a aportului de alimente.

2. Ceaiul verde

Ceaiul verde are proprietati termogenice si promoveaza oxidarea grasimilor, datorita continutului de cafeina. Extractul de ceai verde poate juca un rol imnportant in controlul compozitiei corporale prin activarea simpatica a termogenezei si/sau a oxidarii grasimilor. Cafeina se gaseste in mod natural in extractul de  ceai verde, iar antioxidantii puternici ofera beneficii sanatoase care fac posibila scaderea in greutate si eliminarea radicalilor liberi din organism,

3. Cafeaua

Cafeaua contine de asemenea cafeina, un stimulent natural dovedit a accelera metabolismul, aflata in topul alimentelor care accelereaza metabolismul. Studiile au relevat faptul ca o cafea cu cofeina creste consumul de energie cu pana la 16% pe parcursul a 1-2 ore, in comparatie cu cafeaua fara cofeina. Cafeaua contine antioxidanti care ofera numeroase beneficii sanatoase, imbunatateste concentrarea iar proprietatile stimulante imbunatatesc performantele.

4. Apa

Apa este destul de subestimata in ceea ce priveste capacitatea de a arde grasimile, dar studiile au aratat ca apa, in special cea rece, asigura hidratarea care suporta o rata metabolica optime. Se pare ca o cantitate de doar 500 ml de apa creste rata metabolismului cu pana la 30%.

5. Merele

Un mar pe zi tine kilogramele la distanta. Cel putin asa sustin studiile recente. Merele sunt pline de fibre care mentin si stabilizeaza cantitatea de zahar din sange, ajuta la digestie si cresc metabolismul. De asemenea, sunt satioase iar continutul mare de fibre incurajeaza arderea grasimilor si impiedica depozitarea acestora.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceti raspunsul * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.