Trucuri utile pentru diete destepte!

0
480

Cu toate ca este greu de crezut, exista cateva secrete care pot face eforturile de a slabi mai usor de suportat.

Si cu ajutorul catorva trucuri preluate din secretele bucatariei si obiceiurilor internationale putem face o dieta mai simpla sau putem ramane suple.

Este de asemenea de retinut faptul ca odata cu varsta si corpul reactioneaza diferit, deci va trebui sa avem grija ce alimente folosim si cum le folosim.

De exemplu, la 20 de ani, cea mai buna solutie este sportul, pentru ca la aceasta varsta avem suficienta energie, ne putem folosi de ea intr-un mod benefic in activitati precum jogging-ul, mersul pe bicicleta, plimbari prelungite in aer liber, inot, lasand dietele alimentare pe mai tarziu.

La 30 de ani deja nu mai avem aceeasi energie ca la 20 de ani iar organismul este deja matur si obisnuit cu un stil de viata, Asadar, la aceasta varsta putem reduce numarul de calorii cu care era obisnuit organismul, oferindu-i un „soc” si astfel putem pierde cateva kg nedorite.

Dar haide sa ne folosim putin si de alte trucuri:Trucuri utile pentru diete destepte!

1. Trebuie sa ne obisnuim sa mancam putin. Daca ne umplem farfuria vom fi nevoiti sa mancam tot, pentru ca asa am fost invatati! Oriunde ne aflam, acasa sau la restaurant, portiile de mancare servite trebuie sa fie mici.

2. Brazilienii se pastreaza subtiri datorita amestecului orezului cu fasole neagra. Deoarece contine putine grasimi si este bogat in fibre ce stabilizeaza nivelul de zahar din sange nu poate fi decat benefic intr-o dieta.

3. Mesele lungi in familie. Si nu ma refer la mese pline de bucate!

Vecinii nostri francezi si italieni aleg de multe ori sa serveasca cina in familie. Si asta dureaza in jur de 2 ore timp in care sunt preocupati mai mult de discutii decat de mancare. O cina in familie in timpul careia alegem sa povestim poate duce totodata si la incetinirea ritmului de a manca.

4. Picanterii!

Bucataria thailandeza este cunoscuta ca fiind printre cele mai picante din lume. Piperul accelereaza metabolismul si daca il folosim pentru a face mancarea foarte picanta atunci cu siguranta vom manca mai putin.

5. Micul dejun.

Daca ii asiguram creierului o masa dimineata atunci acesta nu va mai fi tentat sa pofteasca la cine stie ce pe parcursul zilei deoarece are deja energie.

6. Musli cu seminte.

Un amestec de musli cu seminte crude asociat cu micul dejun egal o portie sanatoasa de fibre si energie pentru o jumatate de zi.

7. Mersul pe bicicleta

Pentru olandezi nu exista limita la folosirea bicicletei. Nici de varsta si nici de numarul de biciclete detinute.

Se spune ca in Olanda exista un numar de 18 milioane de biciclete pentru un numar de 16,5 milioane de locuitori. Si chiar le folosesc! Si daca ne gandim ca intr-o ora de pedalat usor putem scapa de 550 de calorii…

8. Metoda islamica

Putem incerca si noi „postul negru” al islamicilor: acestia se supun religiei atunci cand tin post negru in timpul caruia consuma doar apa si orez fiert. Noi nu ne supunem religiei dar ne putem supune din cand in cand vointei de a slabi si putem incerca si trucul lor.

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceti raspunsul * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.